Blog > Komentarze do wpisu
Telefon komórkowy

Miałam okazję poznać paru zarządców, którzy pracują w tym fachu już wiele lat. Zastanowiło mnie jedno -wszyscy są bardzo znerwicowani. Po bliższym poznaniu wyznawali, że ten zawód tak ich wyniszczył. Dało mi to dużo do myślenia. Co jak co, ale nie o tym marzę na starość.

Jak temu przeciwdziałać? Wydaje mi się, że to co nas może uratować to oddzielenie życia prywatnego od zawodowego. Dla mnie kluczem do tego podziału było wyłączenie telefonu komórkowego po godzinach pracy. Niby drobnostka, nic wielkiego, ale jakże inny komfort życia. Co ciekawe klienci przyjęli to ze zrozumieniem i nie ma żadnego "ale". Żałuję, że tej decyzji nie podjęłam wcześniej. Gdy czytam gdzieś na forach branżowych, że zarządca ma być dostępny 24h na dobę, to nasuwa mi się jedno pytania. W imię czego? W imię tych paru groszy? Jest to jakieś nieporozumienie, gdyż godząc się na to musimy się liczyć z tym, że pozwalamy pracy wchodzić w nasze życie prywatne. To nigdy nie przynosi nic dobrego.

 

środa, 28 lipca 2010, safira2010

Polecane wpisy